Kundeservice hjælpesider
Før du kontakter kundeservice, kan det være du kan finde svar på dit spørgsmål herunder?
Jeg ønsker at returnere min ordre
Du har 30 dages returret.
1. Gå til vores returportal (Linket finder du længere ned i teksten). Hertil skal du bruge dit ordrenummer samt den e-mail som blev benyttet ved købet.
2. På returportalen vælger du hvilke smykker du ønsker at returnere, samt årsagen. (OBS! Reklamationer skal ikke sendes retur via returportalen). Herefter køber du en returlabel til DKK 39. Du vil efter købet kunne hente din returlabel som QR-kode som du blot skal fremvise på posthuset. Du kan også vælge at printe en label og påsætte på pakken.
3. Når smykkerne er pakket, sender du returpakken til os.
4. Når vi har modtaget pakken, vil vi behandle din retur hurtigst muligt. Ofte på dagen eller dagen efter hvis vi modtager den en hverdag. Pengene tilbageføres altid på det kort som blev benyttet ved købet.
Generelt om retur
Smykkerne skal altid returneres i samme stand som ved modtagelse, i original smykkeæske og uden det har været taget i brug. Vi returnerer ikke penge for tilkøbte benyttede gaveæsker og lykønskningskort. Vi bytter kun varer hvortil der kan fremvises et ordrenummer for køb og fortrydelsesfristen ikke er overskredet. Det gælder også hvis du har modtaget smykket som gave. Ordrenummeret blev sendt til den e-mail, der blev brugt ved købet. Vi modtager ikke returpakker sendt til afhentning i udleveringssteder eller pakkeshops. Returpakken skal altid sendes direkte til vores adresse via vores returportal. Det er ikke muligt at returnere i vores showroom. Har du købt dine smykker med en club deal, som udløste en gratis gave o.lign., så kontakt altid vores kundeservice inden du sender retur.
Returportal
Registrer din retur på vores returportal her.
Jeg ønsker at ombytte til andre smykker
Vi tilbyder ikke ombytning. Hvis du ønsker andre smykker, skal du følge returproceduren 'Jeg ønsker at returnere min ordre' og få refunderet pengene. Derefter kan du foretage et nyt køb.
Jeg har en reklamation
Oplever du fejl, mangler eller andre problematikker med dine smykker eller forsendelse skal du endelig bare kontakte os med det samme. Så finder vi den bedste løsning hurtigst muligt.
Processen for reklamationer er:
1. Send en e-mail til reklamation@grundled.dk
2. Skriv i emnefeltet: Reklamation + dit "ordrenummer"
3. Beskriv fejlen og vedlæg billeder til dokumentation
OBS! Det er vigtigt at du noterer dit ordrenummer, så vi kan finde frem til netop din ordre. Ordrenummeret finder du i din ordrebekræftigelse som du modtog på e-mail ved købet. Har du modtaget smykket som gave, skal du have fat i giveren som kan oplyse e-mail og ordrenummer.
Jeg er i tvivl om min ordre er gået igennem?
Har du lagt en ordre, men ikke modtaget en bekræftelse på e-mail kan følgende være gået galt:
1. Din ordre er ikke gået igennem.
2. Din ordrebekræftelse ligger i din spam-folder.
3. Du har muligvis tastet din e-mail forkert og derfor modtager du ikke din ordrebekræftelse.
Vi får ikke besked ved en af ovenstående fejl, så modtager du ikke ovenstående e-mails efter dit køb, så kontakt derfor hurtigst muligt vores kundeservice og oplys navn, efternavn samt tidspunkt for lagt ordre, så hjælper vi med at finde frem til fejlen.
Hvor bliver min pakke af?
1. Når du har lagt din ordre modtager du en ordrebekræftelse på e-mail.
2. Når vi har pakket din ordre modtager du et Track & Trace / forsendelsesnummer på e-mail.
3. Når din ordre kan afhentes i pakkeshop, er leveret hjemme/erhverv eller ligger klar i vores showroom modtager du en e-mail med afhentningsinformation.
Du kan spore din pakke/ordre med dit forsendelsesnummer her: PostNord - Track & Trace ›
Er der nogen af ovenstående mails du ikke modtager kan det skyldes at de havner i spam, du har tastet din e-mail forkert eller din ordre ikke er gået igennem. Kontakt derfor vores kundeservice på e-mail yderligere assistance.
Hvad er jeres leveringstid?
Vores leveringstid er 1-2 hverdage til pakkeshop. Ofte er pakkerne allerede fremme dagen efter hvis du bestiller en hverdag inden kl.13:00.
Leveringstid
· Levering til pakkeshop: 1–2 hverdage
· Levering til privat: 1–3 hverdage
· Levering til erhverv: 1–3 hverdage
· Vi leverer med PostNord
· Vi leverer mandag til lørdag
· Vi afsender mandag til fredag kl.14:00.
Hvad er jeres fragt- og leveringspriser?
· Levering til pakkeshop: DKK 29
· Levering til privat: DKK 49
· Levering til erhverv: DKK 49
· Returpakker via returportal: DKK 39
Gratis levering
· Gratis levering til pakkeshop på alle ordrer over DKK 399
· Altid gratis lokal afhentning i vores showroom uanset ordrestørrelse. Få mere info om lokal afhentning her.
Hvordan henter jeg min pakke som jeg har købt til lokal afhentning?
Bestiller du til lokal afhentning modtager du en e-mail så snart din ordre er pakket og klar til afhentning. Vi kan som regel pakke den med det samme hvis du bestiller i hverdagene inden kl.14:00.
Åbningstider for afhentning af ordrer:
Mandag: 09:00–15:00
Tirsdag: 09:00–15:00
Onsdag: 09:00–15:00
Torsdag: 09:00–15:00
Fredag: 09:00–15:00
Weekend, ferier og helligdage: Lukket
Afhentningsadresse:
Jewelry by Grundled
Nørre Allé 13, Baghuset
8000 Aarhus C
› Find vej
Kan jeg købe smykker i jeres showroom?
Det er ikke muligt at købe smykker i vores showroom, men du kan bestille online på vej op af trappen og afhente lige efter hvis du oplyser dit ordrenummer ;) Du kan læse mere om vores shoowroom og åbningstiderne her.
Kontakt kundeservice
Kunne ovenstående 'Hjælpesider' ikke guide dig videre, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice. Vi besvarer alle henvendelser indenfor 24 timer på hverdage. Husk at notere dit ordrenummer hvis dit spørgsmål omhandler en eksisterende ordre.
E-mail:
kundeservice@grundled.dk
Telefon:
+45 26358800
(Hverdage fra 10:00–12:00)
Jewelry by Grundled
Nørre Allé 13, Baghuset 1. sal
8000 Aarhus C
Danmark
Kundeservice
kundeservice@grundled.dk
Jewelry by Grundled
info@grundled.dk
Helle Just Weiling
Designer, direktør og indehaver
helle@grundled.dk
Line Kirstine Kristensen
Salg, content creator og SoMe ansvarlig
linekirstine@grundled.dk
Martin Ejvind Arthur Weiling
Kreativ direktør og partner
martin@grundled.dk
CVR-nr / VAT.: DK38340867
B2B salg
Find kontaktoplysninger og mere info omkring vores B2B salg her ›
Showroom
Skal du afhente en ordre købt online, kan du finde vej og se åbningstider for afhentning her. Vores showroom er kun åben for afhentning af ordrer.
Det er altså ikke muligt at købe smykker, returnere eller komme med reklamationer. Du kan læse mere om retur og reklamationer i vores FAQ.